BFFFE ..

Det kommer vara en lång vecka..
Jag och Ida var hemma från praktiken idag för att båda har feber,
ont i halsen och är allmänt sliten..
Vi fick förkyldningen av hennes farbror som vi bor hos i ume.
Tro inte på satan att två idag när vi äntligen orkade slita oss ur sängen så blev vi bemöten
av en farbror med fucking jävla MAGSJUKA!

We are trapped.. :,(
______________________________________________________________________________

Jag vill inte att det ska vara komplicerat mer..
Jag vill bara vara glad nu.




Enda dagen är det som mest svartvitt, och andra dagen är det färgglatt.
Jag vill bara se ljus i slutet av tunneln, inget annat..

Kommentarer
Postat av: Sara

Om du i slutet av tunneln ser ett ljus... är det blott en pyroman som tänt på ditt hus! :P

2008-11-19 @ 01:01:36
URL: http://sarapettson.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0