Coca cola ..

Nu sitter jag och dricker min coca cola i min ensamhet en söndagkväll,
det är nog den bästa drogen som finns.

Nu har jag dessutom fyllt 18 och livet känns på topp, finns helt enkelt inget att klaga över just nu ;)
Tack dessutom till alla er som fick min fredagkväll att bli den bästa :D
..och TACK alla än en gång för alla fina presenter :)
____________________________________________________________________________

Jag älskar min kamera<3



Jag älskar luna med:) thihi..

Nej, nu ska jag avrunda detta inlägg och snart hoppa i säng och sova.
Ska bli skönt med tanke på hur många gånger jag har kvaddat och slagit huvudet idag! :P
Hahahaha!
____________________________________________________________________________

Tack för att du kunde tillbringa lite tid med mig<3
Jag kunde nog inte ha önskat mig mer..

Du vet vem du är..

Kommentarer
Postat av: LindaU

Älskade bönan!!! Blev en jätte bra bild på henne!! Ha de! Puss & Kram

2008-12-01 @ 15:08:26

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0