Kasst ..

Jag ville bara berätta att.. Jag och Ida har världens otur..
Våran praktikplats kickade oss för att vi har varit sjuk >.<..
Dessutom har vi ringt varje dag och sagt hur det är,
sen idag när vi ringde och sa att vi skulle komma så hade dom visst en ersättare för oss..
Fuck!

Nu har vi fortfarande 6 veckor kvar att fixa...:(
vi har haft världens otur, och vi är nog de kassaste som finns :P

Precis som när jag hampus var och bowlade i fredags..
Jag har ritat en liten illustration så man förstår ungefär hur det var ;P


Hahahahah!
That's life sometimes..




Ibland går det bra, men när det inte går bra går det åt helvete :P

Hem ikväll. Skönt :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0