Långa och gråa dagar ..

Jag saknar min Nevim..:(
Det kommer att bli en lång vecka eftersom vi inte vet vars vi ska vara sen, och för att jag saknar min råtta.. :(

Ikväll ska jag och IdasiiInDahClasii se Saw V .. :)
Det kommer bli aproligt för Ida kommer att vara rädd och måste bita på mitt finger ;) eller tvärtom (det vet vi inte än)
Vi har rabattkort dessutom, för att vi är så koola ^^

Saw V..
Ja, vad finns att säga om denna film.. ehm..
När ska det ta slut ungefär? är väl det enda man kan säga!
Den var rätt bra, men hade ett fucked up slut som vanligt..
Det hände egentligen inte så mycket, inte så mycket tänkarfilm heller, vilket var dåligt.
Men det var iaf rätt mycket blod, även om det såg lite
overkligt ut vissa gånger, så var det nog det bästa:)

Den får
2 tomtar
...av 5...



tre långa veckor..


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0