Bildbomd från min 20års fest och Mustaschtemat!

Brudarna kom vid halv 5 och började göra tortillas! :)

Vi som åt var Anubis, Elina, Maja, Morgan och jag! :)


Sedan blev det dax att sätta på sig muschen! Jag och mamma hade någon dag tidigare
dissikerat en gammal gosedjursapa! Sedan sprayade jag och fixade den fin! ^^


Anubis och Elina fick låna en bit av mitt tyg som från början såg ut såhär! :p


Sedan hjälpte jag henne att styla det med hårspray och sedan limmades mustaschen fast! ^^


Grabbarna! Dogge, Morgan & Tord!


Oberedd? :p


Brudarna!




Senare kom Monika och Wim! :)


Jag såg ut som lille Mario och var "happy face" hela kvällen!


Jonas kom och flummade med oss! :)




Alla var så söta i deras muschar! :)














Partystämningen höjdes lite efter några shots!






Fick veta sen att jag hade fulla shotglas medan alla andra bara hade halva! ^^
Det var därför jag kände att jag blev lite lullig! haha


Haha, Anubis min efter shoten!




Haha söt eller? :P




Anubis och Anubis och en liten liten Jonas! :)




Okej? ^^




Tur att alla kunde släppa loss iaf! ;D








Gruppbild!














Men alltså vad håller jag på med?:P


Ah jättefint! :P


















Sara kom också förbi! :)


















HAHAHAHAHA JAG DÖR!!!!








Amy kom och hälsade på och snabbt som attan fick hon en liten musche! :)








ELOOIISE!






Sedan for vi på 3an och dansade vidare! :D
Kvällen var AWESOME!

Tack alla som var med och gjorde kvällen oförglömlig! :)


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0