6 kamp?

Igår kväll kom bror Jonas hit och sedan Anubis!
Jag, Morgan, Jonas och Anubis for på akkan och bowlade!
Min bror har inte bowlat på 5 år sedan sist, men första serien gick riktigt bra,
han vann tillochmed över mig med 113-115! Gick inte så bra för mig med andra ord.
Anubis vann och Morgan kom 2a!

Andra och tredje serien gick värre för Jonas, då började "nybörjarturen" släppa! haha
3e perioden vann jag med 130 poäng! :)

Ursäkta för mobilbilder, men bättre än inga bilder alls tycker jag! :)




Efter bowlingen skulle vi spela biljard, tjejerna mot killarna!
Såklart vann jag och Anubis 2 av 3 gånger! ;)




Sedan spelade vi även bordsfotboll, tjejerna mot killarna, men där ägde killarna ut oss! haha


Körde lite armbrytning! Kan ni gissa vilka som vann? :P hahaha.. Nja, inte så lätt att vinna där.

Sedan lite rundpingis! :) Det var kul!


Sedan for vi hem till mig och spelade kort, "Neger"! :)
Anubis for vid halv 12, men jag, Morgan och Jonas fortsatte ända tills jag inte var neger längre.
Det tog mig alltså ca 30 rundor för att äntligen bli kung! Hur lyckas jag? :p

Kvällen var iaf awesome! :)

Kommentarer
Postat av: liine

Gud va mager linda ser ut :O

2010-12-05 @ 23:20:16
URL: http://lin3ez.wordpress.com
Postat av: Liiiine

Sv: Hon e alltid fin :) Menade inte att de såg hemskt ut. Syntes bara som hon hade gått ner massa i vikt. Men hon kommer alltid se ut som en ängel :)

2010-12-07 @ 15:34:00
URL: http://lin3ez.wordpress.com

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0