Gunnarn!

Var ju hemma i Gunnarn idag! Jag skulle demonstrera hur en reflexskärm fungerar
och använde därför mamma och Ronny som modeller!

Men det var inte så lätt att fota dom i 25- grader för dom klaga visst på att det var kallt
och att jag skulle skynda mig! Jag som skulle ta en fin bild och dom bara klagar! ^^ haha!

Söta är dom iaf!


Jag och Morgan bjöd på mat, jag lagade och mamma hjälpte! :)
Det blev Landgång med kyckling och hemmagjord currysås! :)


Det blev faktiskt jättegott och det tyckte alla andra också! :)


Jonas var också och åt med oss! :)


Som alltid är det såå skönt att vara hemma, enda nackdelen är att man blir så trött när man
är hemma hos mamma! :) hihi

Kommentarer
Postat av: Cissi

Dina föräldrar ser väldigt glada ut för att vara i minus 25 grader måste jag säga..

2010-12-06 @ 07:52:36
URL: http://cotac.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0