Ko nr. 4333!

Dagen idag har gått bra! Det känns verkligen som att jag har gjort någon nytta!
Jag har krypit i våra stora frysdiskar på knä hela dagen och skrubbat som en galning!
Alla på jobbet säger att de aldrig varit så rena, så det känns ju bra iaf! :)
Sedan har jag suttit i kassan också, en timma, annars har jag städat hela dagen! Haha!

Förra veckan då jag skar och packade talg och ister! ^^
Packade en liten ko vid namn 4333! haha, lite kul är det tycker jag^^



Bilderna är tagen av Therese Sarlin med hennes mobil! Hon tyckte att det var äckligt, och
alla andra med, för ingen ville göra det:P haha!

Det börjar kännas som att jag kan jobba själv nu utan att behöva fråga om allt och ringa
till alla för att fråga massa när man sitter i kassan! :) Det börjar bli kul att jobba igen.
Alla i personalen är så himla gulliga också så då blir man extra glad om dagarna! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Näe usch :P

2010-12-09 @ 11:15:40
URL: http://cotac.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0