Min bror ♥

Jag älskar min bror Jonas Lövdahl.
Han betyder så mycket för mig så det går inte att förstå!

Han är den finaste människa jag vet, innifrån och ut!
Han är omtänksam, han är givmild, han är snäll som få, han är rolig och tokig precis
som man ska vara, han är en positiv människa som alltid försöker göra alla i sin
omgivning glada, han är självständig och om han vill något så gör han det, han är
en kärleksfull människa och när jag tittar på honom så känns det som att ingenting är omöjligt.

Jag ser upp till min bror. Han är som vilken annan människa som helst, förutom att
han är världens finaste människa och bror, son och vän <3
Jag älskar dig brorsan! ♥

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0