Ta det med en nypa salt!

Sista dagen av denna månad på Konsum är avklarad, och det känns förjävligt! :(
Alla är så snälla och roliga att jobba med så jag kommer sakna att inte vara där varje dag.
Hoppas bara att dom ringer mig många gånger så jag får jobba! :)

För övrigt så är jag jäkligt hungrig och funderar starkt på att gå och begrava mig någonstans
ett litet tag där ingen kan se mig eller höra mig eller störa mig!
Önskar att alla papper kunde försvinna och att alla idioter till puckon slutar bråka med mig!
(AF, försäkringskassan, akassan, ni fattar kanske?:P)

Att vara arbetslös är det värsta jag har varit med om i hela mitt liv.
Det är tråkigt, det är jobbigt, det är inte skönt för fem korvören att vara ledig, man måste hålla reda
på massviss med tråkiga papper och möten hit och dit och bråka med massa otrevliga människor!

Nu vill jag flytta. Långt långt ifrån denna skithåla till något ställe där det finns ett jobb.
Nu är jag less på att bo här, nu vill jag verkligen flytta och kunna leva!
Förut var det något jag bara sa, men nu vill jag verkligen inte vara kvar.
Det enda som håller mig kvar är min älskade familj och mina älskade vänner.

Jag vill vara den glada tjejen som jag var förut :(

Jag är inte sur, men det är sant det jag skriver :p
Ta det med lite humor så förstår ni! :)

Nu sticker jag iväg med världens bästa Anubis och världens bästa Line och bowlar ♥
Dom gör mig på bra humör.

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0