Jag lider av separationsångest just nu!

När jag vaknade i morse kom jag ihåg min två stora
ringar jag älskade så mycket!
En med en varulsansikte/flaffermus och en dödskalle
med vingar på!

Jag började leta som en galning och fick sedan ett svagt minne
av att när Sara en gång hjälpte mig storstäda gick igenom mitt
"smyckesskrin" där hon tyckte att jag hade mkt rat (som man säger
här i norrland) så hon ville slänga massa saker, men jag sa att
jag hade fått av mamma när jag var liten osv.

Sen kom vi fram till ringarna.
Hon tyckte att dom var jättefula, men jag ville spara dem
eftersom jag hade fått dom av en gammal vän och hade mkt
minnen med dom ringarna.
(jag kan hålla med om att dom inte
var sådär jättejättefina) men jag tyckte om dom!

Hon sa att jag aldrig skulle få användning av dom och tillslut
tror jag hon övertalade mig och fick tillåtelse att slänga dom
i sophinken!!! Jag tror tillochmed jag minns hur det lät när
hon slängde dom..

Nu har jag separationsångest.
Alla går ju runt med sånna ringar nu för tiden.
Förut då jag hade dem tyckte alla dom var fula.. :(
Jag är jätteledsen..
Men jag kommer nog över det förhoppningsvis!

För er som inte vet det, så har jag väldigt svårt att
slänga saker (jag är inte en sån samlare på tv) men
ni fattar.. Små saker, typ en figur ur ett kinderägg som jag
tycker är söt eller som jag hade när jag var liten osv.
Därför brukar mina vänner hjälpa mig ibland och rensa
bort lite saker jag inte behöver.

Den här gången kastades det någonting som jag nu
verkligen verkligen ångrar..
Nu har jag lärt mig att jag ska lyssna på mig själv..
..och aldrig någonsin slänga smycken!!! :,(

Nu ska jag sätta mig och grina någonstans.. haha!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0