Katt eller Nevim?

Kom just hem från Anubis och Tord.
Vi har sett Prince of Persia.
Den var ganska bra tycker jag..

Linda och Tord har skaffat sig en helvit jättesöt kattunge.
Lille elvis :)
Man blir nästan lite sugen på katt..

Men..
Jag tror jag nöjer mig med Nevim än så länge! :)
Hon tycker iaf om att pussas :) (bild tagen för några månader sen)


Och att klättra runt på en. (bild tagen för några månader sen)


Och att busa i soffan! (bild tagen för någon vecka sen)


Nevim fyller btw år i september/början av oktober!
2 år! :)


I alla fall.
Nu ska vi bara bli trött sen ska vi lägga oss!
Får se vilket väder det blir imorn..
Om det blir jättefint ville Elina inte följa till åsele på marknaden,
så då blir det nog stranden..
Men om det blir halvdant väder så far vi nog på marknaden! :)

Vi hörs imorn!
Sov gott folket! :)

Ps. Glöm inte bort att rösta på min sko! ;)


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0