Mår inte alls bra..

Jäkla spruta..
Det måste vara något jag inte tål i vaccinsprutor.
Jag har feber, yrsel, ont i huvudet och kan inte röra armen
nästan.. Ögonen känns konstiga de med..
Inte kul alls.. :(
Dessutom är det 2 sprutor kvar.
Det är inge kul att ta när man mår skit efter.. :(
Jag jobbade idag, även fast jag inte skulle, eller borde.
Kanske var väldigt dumt.
Får se hur jag mår imorgon, om jag kan jobba eller inte.
Nevim var iaf söt igår, hon låg och sov på mig nästan,
sedan satt hon och såg film med oss uppe på soffkanten :)




Har inte så mycket att skriva..
Vill mest vila.
Hoppas ni mår bättre än jag just nu iaf :)
Godnatt!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0