Balen 28/5! :)

Förlåt för dålig uppdatering.
Har haft fullt upp med massa skoj :)

Balen!
Ni som inte vet är det Morgan som tar studenten i år.
Han är ju faktiskt 1 år yngre än mig! :)

Jättekul var det iaf!
Fick min första minneslucka någonsin så något måste
ju ha gått bra iaf :D haha..
Mådde inte bra dagen efter dock.
Klev inte ur sängen förän klockan var 5 ungefär^^
Mådde som jag förtjänade kanske :p

Här kommer bilder.

Håret :)
Bara lite lockar, inget speciellt egentligen, men jag trivdes i det :)
Min fina Elina hjälpte mig med håret hela morgonen, stackarn! :)
Tack för det vännen! ♥


Crysler Windsor -59!
Vi framför bilen just innan vi skulle bli skjutsad ner till badsjön i
väntan på att balkortegen skulle börja rulla mot röda mattan! :)


Vi på väg upp på podiet på bilden till vänster, vi ser lite koncentrerade ut! :P haha!
Bilden till höger står vi på podiet och ser fin ut! :)


Efter alla hade gått på röda väskan gick vi ut till familjerna!
Gillar den här bilden! ♥

Min bästaste mamma har tagit alla fina bilder! :)

Nej nu ska jag se Sex & the City, sen sova!
Mer bilder från balen kommer senare! :)

Berättar imorn kväll eller någon annan dag om morsdag
då vi kidnappade mamma, och måndag och tisdag! :)
Imorn jobbar jag från 13-22..:(

Sov gott iaf♥
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Sara

Gick ni på röda väskan? :P

2010-06-03 @ 11:04:54
URL: http://sarapettson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad fina ni är! <3

2010-06-08 @ 16:40:06
URL: http://kladdkakan.tumblr.com

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0