Cravings!

Jag har glömt att visa min önskelista som
jag saktar prickar av saker på :)



Ni ska få se alla saker senare! :)

Ikväll har jag inga speciella planer.
Ska försöka strukturera lite papper så jag har koll på alla räkningar
och anställningsbevis och sånt hade jag tänkt.

Är lite sjuk så jag har inte så mycket ork.
Har varit sjuk i 3 dagar nu..
Så jag kanske tar med mig en hög med papper och
far till Elina och håller henne lite sällskap medan jag håller
på med alla papper!

Tror jag.
Vet inte än! :)

Hörs sen iaf!
Hoppas alla har en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, brukar du yoga? :D Eller ska du börja?

2010-06-08 @ 16:37:35
URL: http://kladdkakan.tumblr.com

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0