Kronprinsessan Victoria och Daniel Westlings bröllop!

Även fast jag tycker att det var lite väl överdrivet det man såg
på tv igår, så måste jag faktiskt erkänna att dom faktiskt såg
riktigt riktigt kära ut!

Däremot stör jag mig fortfarande på hur dom måste prata
när dom håller tal!

Jag vill tacka er..    För att ni har hjälpt mig..
Att hitta min..  Prins...
Jadajadajada!
Måste man låta så uttråkad när man håller tal!?

Iaf.
Dom är faktiskt fina tillsammans, och det är ju ändå en tradition som
inte händer så ofta.. Ungefär var 35e år?
Så man får väl bara vara glad över att hon hittat sig en man! :)

(Även fast jag tycker att han ser precis ut som Robert i Boxerreklamen! Haha!)

Bilden är hämtad härifrån!

Nu ska jag rita, sen måste man väl hitta sig något att äta! :)
Ha en fin dag i det "vackra" vädret! ;)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0