Säng ljuva säng!

Vad mycket som snurrar omkring!
Mest Elinas present som jag måste få klar imorgon!

Har varit fullt upp i 2 dagar nu!
Det är jobbigt att vara ledig :p
Då måste man ju göra massa saker. Haha!

Idag har jag tvättat kläder och städat lite
och varit jätteduktig! :)

I förrgår var jag duktig och sorterade räkningar, försäkringar,
anställningsbevis, lönepapper och allt sånt tråkigt i en och samma
pärm i plastfickor och köpte så man har en flik för varje sak!

Ikväll var jag och Anubis och hälsade på Saras nya lägenhet.
Sedan for jag och Elina och solade, när vi kom hem
såg vi tv och tittade efter resor på nätet! :)

Nu ska jag sova!
Gunnarn imorn! :)

Sov gott!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0