Tillbaka från Umeå.

Nu har vi just kommit hem från Umeå och packat upp!
Är väldigt trött efter att ha kört bil både dit och tillbaks
och hunnit shoppa en massa med!
(Man är inte riktigt van med storstadslivet ;) haha)

Kom hem med
1 par jeansleggings från Vero Moda
1 oversizelinne från Rut m.fl
1 zebrarandig oversize topp från Gina
1 partyväska från Gina
1 tunnare tröja från BikBok
1 par söta uggleörhängen
2 vanliga linnen från Dollarstore på vägen hem (haha) ^^

Är så slut på just nu så jag orkar inte visa nu!
Få bli en annan dag.
I veckan är det mycket jobb så jag får se om jag hinner
uppdatera så mycket!

Nu ska jag och morgan se film och vila kroppen. haha!
Det blir Shutter Island.


Ha en bra kväll allihopa!
Kram

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0