Tisdag!

Idag åt jag och Sara glass på Aktiviteten!
Fy vilken god glass! M-m-mm! :)

Sedan när Sara skulle hem var jag med Anubis, Tord och Nova ett tag
på Akkan, sedan for jag hem och började kolla igenom alla bilder sen
i fredags. Det var inte lite bilder!
300 stycken! Det tar lite tid att välja ut bilder kan jag lova..

Efter maten kom Majsan hit så vi raggade ett tag och hämtade
Anubis, sedan raggade vi mest runt!

Är hemma nu så nu ska jag och Morgan se film och käka
chips och dipp!
Mumma! :)

Bilder kommer upp snart, om det inte går för segt att ladda upp dom,
jag har inget tålamod när jag vet att en chipsskål väntar på mig :P

Bilden är tagen för någon vecka sen när jag och Elina var sjuka och
tjockade oss rejält mycket till Göta Kanal 3 ^^ haha!



Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0