Det är förbannat..

Idag har jag haft en "skönhetsdag".
Började med att fara till Elina, daniella följde med,
så Elina fick färga mitt hår!
Blev jättefin färg, passade perfekt med löshåret! :)

Direkt när jag blåst håret klart var det bara att fara
och fixa naglarna hos en snäll tjej som är 1 år yngre än mig:)
Tog cirka 3 timmar.

Direkt efter fick jag mat av Elina :)
Sedan for vi hem till mig och provade frisyren för imorn,
Balen 2010 :)
Provade även sminkningen och klänningen till!
Blir nog bra.

Men efter hela den här "skönhetsdagen" så kom en finnejävel
och tänkte att, ja men va fan, hon ha ju inte haft en finne på
1 år snart, då är det nog dags nu kvällen före balen!
Enda tillfället man inte vill ha en finne på!! Åhh!

Det är förbannat :@ #&..#"!
En inombordare dessutom.. Skitkorv!!

Hoppas dagen imorn går bra iaf!
Att man känner sig fin.
Att jag och Morgan är fin tillsammans,
det är huvudsaken.
Bara inte min finne lyser upp hela röda mattan!
vi ska ju gå först så då kanske sminket fortfarande sitter..
Hoppas jag.

Lägger upp bilder på min finne sen på lördag,
för det är nog det enda man kommer att se av mig!

Över och ut.
Ha en fin helg!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0