En random brud som råkade bli lik Kissie?

Åååh nu har jag nästan suttit en timma och försökt
ladda upp en bild, men min dator är verkligen inte som
den ska.. Även fast jag tar bort 1000 objekt för att spara
en bild, så står det att det visuella minnet är fullt! :(
Jobbigt.


Här är bilden jag målade idag!
När jag var klar insåg jag att det ser ut lite som Kissie :p
Inte så värst snyggt gjord kanske.
Målade den på typ 10 minuter utan att skissa upp något först eller så,
var ändå cirka 6 år sedan jag målade med penslar och färg:p hehe.


Nu hade jag ingen bra smal pensel heller så linjerna
blev inte så smala som jag ville ha dom. Men men :)
För att vara första försöket så blev det ju rätt bra.
Nu ska jag sova!

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: JOHANS MODE

Men shit vad snygg, menar det gånger hundra! Väldigt fint.



http://blogg.veckorevyn.com/johansmode/

2010-08-25 @ 02:59:53
URL: http://blogg.veckorevyn.com/johansmode/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0