Hej bloggen!

Jag är inte död! :)

Jag måste verkligen noppa mina ögonbryn nu, men det är så jobbigt!

Förlåt för dålig uppdatering iaf!
Tänker sammanfatta väldigt fort nu.
Så håll i er! :)


I fredags efter jobbet skjutsade fina bror mig till Hemavan! :)
Hämtade Krille rydberg i tärna sen for vi till Hemavan till
hans mormor!

Jimmy kom förbi och krilles morbror och hans tjej kom också
lite senare och satt och surra lite!
Sedan kom Linn, Hanna och hennes kille :)
"Förfesten" var det alltså.
Vi satt och såg på discovery chanel om pirajor :P haha!
Trevligt iaf.

Sedan gick vi in på centrum, där det var bartömning!
Väldigt mycket folk, men som tur är hittade man åt varandra
så småningom! Kul var det :)
Vid 2 halv 3 gick vi "hem" och la oss allihopa.
Hård kväll och väldigt kul hade jag! :)

Glömde tyvärr kameran hemma så inga bilder blev det :(

Nästa morgon skulle jag åka med bussen hem kl 12.
Jag kan erkänna att jag inte var så taggad, och jag kan även
erkänna att jag inte alls mådde bra på bussen! :P
Krille följde mig till busshållplatsen efter mycket tjat ^^
Vi var nog nästan fortfarande onykter då vi vaknade :P

Jag kom fram till Storuman 14.35 och skulle börja jobba 14.45.
Slängde i mig mat och slet upp håret i en toffs!
Fy vad jag ville duscha då.

Fredagens sprejade och fixade hår, och fredagens smink
stod jag och jobbade och kände mig lagomt ofräsch!
Tur att jag inte luktade något iaf ;D
Men jag ville ändå bara hem och duscha!

Det gick bra att jobba ändå som tur var:)

Söndag.
Hmm.. Minns inte vad jag gjorde ens typ..
Dåligt närminne tror jag.

Jobbade iaf på morgon..
Resten är nog inte så viktigt tror jag :p hehe

Måndag - not a good day at all..
Åt iaf lunch med sara klockan 1-2 då hon hade lunch.
Sedan skulle jag jobba 14.15-22.15.
Kom dit som vanligt, sen skulle jag inte ens jobba.
Jag och en annan har samma schema..
Typ.
Något har iaf blivit helt galet så nu har jag bara 5 dagar denna månad..
Istället för typ 120 timmar :/ förlorar över 80 timmar.. hmm..
Så jag var där tills 17.30 sen for jag hem..

Umgicks med Anubis och gick en sväng och så.
Resten av denna kväll är historia.

Idag - Tisdag.
Vid 12 gick jag till Akkan och fikade med Anubis,
Mami ringde när jag var påväg dit och sa att hon och moster
också skulle dit :) Dom var nyklippta och fina :)
Så vi fikade, sen for dom hem!

Anubis och jag gick ut en sväng och gick,
sen for vi till hennes mamma och greja!
Sen gick vi hem till hon och Tord - dom bjöd mig på middag! :) thihi

Var ute och körde bil och väntade på att Nova (Anubis dotter) skulle
bli trött och ville sova.
När hon hade somnat vid 7 så gick vi ut och gick.
Tittade på Elinas lägenhet, sen följde Elina ut och gick med :)

Dom var här ett tag sen for dom.
Nu ska jag sova, för imorn ska jag följa Anubis och Tord till
Lycksele och kolla runt lite:)

Sov gott!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0