Hemma!

Nu är jag hemma från mitt andra hem! :)
Kom just hem :)
Idag har varit en lugn dag.
Efter maten var vi ute och gick en sväng,
jag, morgan och mamma med luna.

Sedan har jag provat min balklänning och mamma har hjälpt mig
att välja ut smycken och så :)

Sedan såg vi hockey!
Sverige vann med 5-0! :D
Dom spelade grymt bra!

Här är några bilder från dagen.

Luna tycker det var skönt att lufta sig när man kör:)


Sedan fick jag busa lite.. hehe


Sen fick luna busa lite.
Hon ser jätteglad ut, men hon ser lite knasig ut^^


Här var hon fin iaf!




Nu ska jag se lite tv sen ska jag nog sova!

Imorn ska jag visa min nya kamera som min supersnälla
mormor gav mig idag! ♥
Jättefin!

Ha en fin kväll :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0