Lady Gaga live och jag var inte där :,( :,(

Ååh vad jag är avundsjuk på Majsan och Emma som
igår stod på Globen i Sthlm och kollade på Lady Gaga live!! :((
Dom ringde några gånger så jag fick lyssna,
det hade varit så sjukt kul att vara där.
Jag fick iaf höra Money Honey och Pokerface över telefon^^
Får väl vara glad över det.. haha

Nu ska jag snart till Lycksele. Igen.
Känns som jag just kom därifrån.
Men det är inte så konstigt eftersom jag var chaufför igår åt Elinas
boyfriend, Jesper en gammal klasskompis och Sebbe, Jimmys vän.
Vi körde dit vid 11.30 och var hemma 03.30 ungefär :)

Jag körde 4 olika bilar igår.
En Passat
En Cheva
En Audi
Och min Seat :p

Lika drygt att testa 3 nya bilar på någon timma bara! :P
Jaja!

Nu ska jag kila och hämta upp Sara snart som ska
tatuera sig i Lycksele (därför jag ska dit).

Hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur blev tatten?

2010-05-08 @ 18:27:00
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0