♥ på handleden.

Som sagt så följde jag Sara och tatuerade sig idag!
Som vanligt kunde jag inte låta bli att göra något jag med.
Så det blev den här lilla söta saken på min handled:)
(ursäkta mina fula och skitiga naglar)


Enkel. Liten. Stilren. Hjärta♥

Egentligen tycker jag inte att en sån här liten sak räknas som en
tatuering ens, den tog typ 1 minut och göra^^ haha


På vägen hem började migränen sakta krypa sig på..
Tillslut hade jag tunnelseende och blev kallsvettig och spyfärdig.
Så det var bara att ringa och säga att jag inte kunde ta de tre
timmarna jag skulle jobba idag från 19.00-22.15..

Låg och sov en och en halv timma ungefär.
Sen for jag till Anubis och Tord och såg Alvin & the Chipmunks 2! :)

Nu ska jag sova.
Jag är fortfarande slut i kroppen sen migränen :(

Godnatt på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, vet ej om du bloggar längre, men tänkte kanske ta modet att göra en tatuering lika som din, men tänkte göra den när jag är i Cypern, hur mycket kostade den för dig? Gjorde de ont och tog de bara 1 minut? Mejla gärna svar så fort du kan!! [email protected]

Svar: Hej Malin!Jag bloggar fortfarande! :)
För mig kostade det 100:- och det tog max 2-3 minuter!
Det är klart att det känns, men absolut inget man vill dö av! ;)
Klart du ska göra det! :) Enkelt och fint!
För mig betyder den mycket, den är för min mamma & min bror <3
Ha en fin sommar! :)
Mvh Johanna Lövdahl - vaegkonen.blogg.se
Johanna

2013-06-08 @ 17:47:21

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0