Träning och illustrationer! :)

Hej hej! :)
Det blev lite senare än väntat!

När jag kom hem gick jag ut och gick med Anubis en sväng
sen har vi suttit och surrat lite:)

Här är lite bilder jag hållt på med idag.
Gjort lite förändringar och en ny har det blivit:)

Denna har jag bara bytt så där det mörka är var det ljusa förut.

Den här kände jag att det inte behövdes göra något :)


Den första jag gjorde innan alla andra kom till kände jag att jag nästan
ville ändra på allt eftersom den inte riktigt passade in med de andra.
(dålig kvalité eftersom de blir så förminskade)

Sen den nya som kom till idag! :)
Bara synd att den blev mycket bredare än alla andra..
Så jag får nog göra om den.. :(

Irriterande då dom blir så dålig kvalité..
Det konstiga är att det bara blir ibland.
Men det får duga! :)

Nu ska jag nog gå och sova snart.
Jobbar imorn, fast börjar inte förän 3 så det är skönt:)

Godnatt på er! ♥

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0