Heldag i Lycksele!

Idag har jag följt Anubis, Tord och Nova till Lycksele!
Vi har gått på massa affärer och haft kuligt! :)
(Det jag köpte ska jag visa imorn, orkar inte nu :)

Fast jag kan iaf säga att jag har köpt en rullgardin,
så jag får sova någon j*vla gång utan att solen lyser
rakt in i sovrummet på morgon och rakt in i ögena!
Ska bli skönt:D

Anubis vs Anubis - Anubisar helt enkelt!



Dagens outfit(ar).

Jag.


Jacka - Vailent
Oversizetröja - Gina Tricot
Jeans - H&M
Skor - Din Sko
Solbrillor - H&M

Anubis.


Jacka - Öhmans
Sjal - Halens
Lång t-shirt - E spirit
Jeansleggings - Gina Tricot
Skor - Wiklunds skor
Solbrillor - Gina Tricot

Ikväll har vi varit ute och gått en runda eller en halv :)
Kom hem där vid 10 :)
Nu ska jag se lite tv sen ska jag lägga mig!

Btw.
Jag har snart kommit över min bebis/småungar-fobi tror jag!
Jag vågar till och med röra i Nova nu och leka lite.. hihi
Hade nog gått några år till och inte Anubis mer eller mindre
tvingat mig att måsta lära mig ^^ hehe
Dom är nog inte så farliga ändå..:)

Fina Anubis fina dotter Nova.


Godnatt människorna!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0