Hatt, katt, fnatt... eh.. hm.. Tillverkningsskatt? :D

Nu är jag lite nervös för imorgon då jag ska vara vikarie
på gymnasiet på engelska a.
Jag vet inte i vilken sal jag ska vara, vem jag är vikarie för
och inte ens vad jag ska göra eller vars jag ska hämta sakerna? :/

Ska vara på skolan från 09.50 - 13.55 bara för engelska a,
och i alla dessa timmar har jag ingen aning om vad jag ska göra.
haha. Kommer bli kul! Tycker synd om eleverna ^^
Ne men det går nog bra:)

Sara var som sagt här och hjälpte mig städa,
så nu är det fint! :D
Sen hittade vi skivan från våran 60 minuters långa
Cabaré som alla 9or hjälptes åt att göra! :)
Vi blev nostalgiska när vi såg den och var tvungen att
titta på massa gamla bilder efter det också :)
Saknar den tiden lite! haha

Sedan kom Anubis och då gick alla vi tre ut och gick en sväng,
var tvärförbi Elina och Jimmy och så :) thihi

Eftersom jag och Anubis hade lite att göra igår när vi var ute och
gick började vi tävla i rim, den som inte kunde hitta på något mer
rim var tvungen att ge en krona till den andra^^
Idag var Sara också med, men hon tyckte att vi fuskade,
det tyckte iaf inte vi^^
Med tanke på att Linda rimmade Sven och Hem när vi började
med ren och sen, sedan tyckte hon att "tillverkningsskatt" rimmade
med hatt och katt :p hahahaha!
Det är iaf kuligt!

Sen skulle vi prova ikväll om sara var bättre att komma på låtar.
Om en säger t ex lila, så måste man sjunga en snutt av en låt som
innehåller ordet lila. Tex. Purple rain, purple rain.
Man kan säga vad som helst, namn, saker, något man gör, färger.
Bara fantasin sätter gränser.
Men sara var för duktig så det var inge kul ^^

Sedan gick vi hem till mig iaf, såg lite tv bara en liten stund,
sen skuttade dom hem.

Efter Sara hade farit hittade jag och Anubis på ett
"hopprojekt" som inte gick så bra.
Ska visa lite bilder imorn kanske :D
Men ska prova någon annan gång, vi kom underfund med
att man behöver vara 3 stycken för att kunna göra det ^^

Nu ska jag gå och sussa.
Ha det gött! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0