Happy birthday to me!

Idag fyller jag 20 år! :)
Spenderade dagen (min första dag!) på Konsum,
sedan fick jag besök av Sara, Anubis och min bror Jonas och åt lite tårta! :)

Fick de 2 sista presenterna av Sara och Anubis! :)
Presenterna får ni förhoppningsvis se imorgon, och bilder från lördagen! :)
Kom just hem, var tvungen att skjutsa hem min bror till Gunnarn för att han
hade skiftbyte här i Storuman med lastbilen och fick sig inte hem annars^^


Haha, var ju bara tvungen att gå in på systemet idag också efter jobbet.
Bara för att jag kan. Så jag köpte en cider och gick ut.
Vet ni vad? Det var inge speciellt att gå in! Precis som jag trodde! haha!

Tack alla för alla gratulationer och presenter, och även lördagen som var och idag! :)

Godnatt på er!
Jag jobbar nu i 1 månad måndag-fredag 8.30-17-18.00, kommer försöka uppdatera lite,
och tidsinställda inlägg kommer nog upp lite då och då på dagarna också!
Inte imorn dock eftersom jag fått besök ikväll! :)

Hörs! :)
Kramkram


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0