Mustaschfest!

Hade som sagt mustaschfest i lördags och såhär såg jag ut i min fina egengjorda musche!
Alla tyckte att jag såg ut som SuperMario-Mario, man såg bara framtänderna och jag
var så glad hela kvällen att jag typ hoppade fram, fast med klackskor då^^ haha


Vad tycker ni, borde jag satsa på mustasch eller? ;)

Andra dagen på Konsum idag.

Har just nu kommit hem från jobbet och hunnit äta pyttipanna! :) Det har gått jättebra idag!
Jag har bakat alldeles själv och hållt på med att fylla på och ta bort charkvaror, fyllt på
massa, frontat och suttit i kassan!

Jag fick hjälp i 20 minuter i kassan, sedan kunde jag allt så bra så jag fick sitta helt ensam i
ca 2 timmar!
Jättelätt var det motför på macken jag jobbade på förut,
där tog det ungefär 2 månader att lära sig kassan, inte på 20 minuter^^ haha!
Alla där är helt underbara också och jag saknar inte tillbaka att vara själv på jobbet om dagarna!

Nu ska jag vila ett tag, sedan bär det iväg på hockeyträning vid 8!
När jag kommer hem ska jag visa alla fina presenter jag fått på lördag och igår då jag fyllde år! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0