Take me back to school och skuggfigurer!

Just nu saknar jag allt med skolan! (Kanske för att jag går igenom allt från skoltiden^^)
Jag hade en sorts hat-kärlek till våran klass i gymnasiet!

Ibland hatade vi varandra.
Ibland var alla sams och alla var med alla.
Vi kom aldrig överens, alla tyckte olika.
Ibland hade vi världens diskussioner!
Ibland slogs vi.
Men..
Vi hade ändå jävligt roligt även fast vi bråkade och tyckte olika! :D

Jag minns en gång då jag, Giny, Linn och Emelie gjorde skuggfigurer.
Det var kul.. :)









&


Minns ni? :)

Kommentarer
Postat av: Linn Lingesten

började asgarva nu när jag såg bilderna :) kung dag ju!

2010-11-03 @ 00:14:02
URL: http://www.headphone.devote.se

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0