De som känner mig..

Vet att jag inte ger upp i första taget!
Spelar ingen roll hur trött jag är, jag kan inte ta det lugnt när jag tränar
eller ska tävla eller vad som helst. Jag är väldigt väldigt envis.

Som på denna bild. Av 100 barn som skulle åka skidor, blev jag 2a,
men ändå var jag skitförbannad!
Det värsta var, att jag inte kunde åka skidor, jag hatade det,
men ändå blev jag så förbannad att jag "BARA kom 2a"..

Bilden är från den 2/4 - 1998 då jag var arg för att bara blivit 2a i en skidtävling!

Den enda gången jag ger upp, det är då jag verkligen inte kan mer,
då jag har riktigt ont. Som jag har nu i ryggen..
Det hade folk vetat, om de kände mig!


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0