Helgen har varit lugn och skön - som alltid då man är hemma hos mami!

Som alltid då vi är i Gunnarn tar man det bara lugnt och bara är! Det är så skönt!
I fredags såg vi film, Going the distance (komedi som var bra)!

I lördags latade vi, jag och mamma målade DVD-hyllan och på kvällen
var jag och Morgan och grillade med Elina & Jimmy som också var i Gunnarn:)
Såg även filmen P.s I Love You på tv :)

Idag, söndag, har mamma hjälpt mig med massa a-kassa papper och sånt
tråkigt skit, och sen har jag och Morgan hjälpts åt lite att byta till vinterdäck på bilen..
När man byter däck då känns det att det snart är vinter!

Luna är alltid lika glad och lika busig när vi är hemma! :)


Som alltid är man utvilad när man varit hemma hos mamma som lagat
god mat hela helgen! :)

Tortillas, Palt och idag fläskfilé med svamp och potatisklyftor! :) Mums!
Min mamma är Superman ♥

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0