Alanya del 4, 16e september - 2a dagen, Latino!

38 grader i skuggan, 45 i solen! :)
(glömde skriva att det var 35 i skuggan och 42 i solen första dagen)

Denna dag var så rolig att vi knappt tog några bilder, vilket är synd..
Men ska försöka få ihop ett inlägg om dagen iaf! :)

Klev upp 8.30 och åt frukost, sedan drog vi ner på playan! :)




Haha ibland är man snygg^^






Sedan tog vi en drink :)


På stranden träffade vi Elin och Djibril som bodde på samma hotell som oss
som vi senare gick ut med på kvällen! :) Två assköna människor! :)

Bilden är tagen av Djibril.

Vi gick hem från stranden 17.00, duschade och gjorde oss i ordning!
Efter det mötte vi upp Elin och Djibril och gick ut och åt!

Det blev en supergod plankstek till middag och såklart några Happy Hour drinkar! ;)
Efter middagen tog vi en taxi ner till hamnen och letade något partyställe!

Vi tog en drink på ett ställe där bartendern började ragga på mig,
(han såg för övrigt ut som Sean Banan) och ville vara min "Holiday boyfriend"! Uyaack! :S
Sedan gick vi vidare och hittade en 7 (!!!) vånings nattclub som hette Latino!

Bilden är tagen av Djibril.


Bilden är tagen av Djibril.

Jag och Elin dansade loss på baren högst upp på clubben under bar himmel! Love it!
En bartender där blev typ kär i mig och bjöd mig på en drink, men han vågade inte komma
fram till mig eller titta på mig så de andra bartendrarna började slita i honom att gå
fram till mig! :p Det slutade med att han blev generad och gick därifrån^^

Kvällen var askul och jag dansade till svetten rann! :)
Kan inte clubben komma till mig? Det var awesome!
Vi var hemma glada, fulla och svettiga klockan 4.00! :)

Bästa partykvällen ever!

Fortsättning följer! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0