Bildbomb från helgen i Ajaure!

Fredagkväll.

KolMaja lyckades bränna en liten fläck på ett fönsterbläck ^^ haha


Vi satt i lilla uterummet och drack lite öl, åt chips och spelade yatzy.


Maja och Helena utanför stugan! :)


Lördag.
Påväg till Hemavan.


Hemma igen och började ta några cider! :)




Majsan :)


Helena :)


Sedan kom Anders och hälsade på!


Sedan i fick jag och Helena för oss att ta lite snygga kort i kolsvarta mörkret! :)






Sedan fick vi för oss att fara till Forsmark! :)




Vi hämtade Linn och Krille och trängdes lite i bilen!


Tillbaka i stugan och fler folk :)


Sedan gjorde vi lite grimaser (finns bilder här som är jättekul men som inte får visas:( )




Krille och Linn kunde inte så dom fick lite hjälp att bli ful! haha




Sen försökte han vara snygg istället.. det gick ju sådär :P


Sedan var kvällen slut och alla skulle hem!


Kvällen var skitrolig och jag gör gärna om det!
Dagen efter bilderna på hur pigg vi var behöver ni inte se^^ haha

Söndagen var en slapp dag!
Vi klev upp halv 10 (!?) sedan gick maja och helena och sov några gånger under dagen,
jag däremot städade och diskade medan dom låg och sov!
Helena blev sjuk så jag och Maja lekte sjuksköterskor och passade upp henne!
Sedan fick jag och Maja för oss att göra palt. Så det gjorde vi :)
Inte många som ställer sig och lagar palt (tar ca 3 timmar) efter man druckit! haha
Gott blev det iaf :)


Vid 10 kom Morgan och hämtade mig. Eftersom Helena var så dålig så stannade dom kvar!
Det var min helg.
Hoppas eran har varit lika bra! :)

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Okej skönt :) Jag har tvättat å städat, as trist! Haha... Gör du nu då?

2010-09-07 @ 00:38:09
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: rosy

din blogg inspirerar

2010-09-07 @ 01:13:09
URL: http://rosymichael.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0