Bilder från förr!

Detta är nostalgi :)

Min handledspiercing just då jag hade tagit den!


När jag tyckte det var roligt att göra massa olika konstiga sminkningar och ta kort^^


Frankensteins monster! Det var då jag gick in på Ica och hörde 2 tanter viska,
"Ja herregud hur ungdomar sminkar sig nu för tiden"! hahaha!


Jag hade en liten vän^^


Var med folket och spelade golf! :)


Jag och Anubis var lika knäppa då också!


Några klasser från gymnasiet åkte till Polen!


Vi var på ett öl/dryck bryggeri!


Vi åkte till Auschwitz koncentrationscenter!




Vi var ute och drack även fast vi inte fick och hittade 2 vänner.


Vi bodde i små mögelstugor och alla blev sjuka!
Minns ni "jag har funderat på en sak"! Vilka minnen!


Jag såg en Vägkonen bil! En sån borde jag ha haft!!


Killarna fick för sig att köpa Dansmöss, som vi tjejer var tvungen att lämna tillbaka
eftersom killarna inte tänkte att det skulle kosta typ 5000 att ta dom över gränsen igen!


Hemma igen och då provade jag skjuta lite! :)


Lekte med framkallning!


Drack lite med folket!


Klippte lugg för första gången sen var jag fast!


Var på fjälltur!


Var lite störd som vanligt!






Fick min råtta Nevim! :) ooh så liten och söt hon var då!
Nu ryms hon om jag håller henne med 2 händer!

Lilla skrutt!


Det är så kul att gå igenom gamla bilder, bjuda lite på sig själv ;)
Nu ska jag greja med musik!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0