Dagens.

Har suttit och jävlats med datorn :/ segare dator får man leta efter..
Var och lunchade med Anubis och Tord vid 12, sedan gick jag hem
när hon skulle börja skolan igen! :)

Tänkte slänga upp en bild på hur jag ser ut idag! :)
(Ja, jag vet att jag ser lite uttråkad ut :p haha)


Linne - H&M
Tröja - Gina Tricot
Jeans - Vero Moda
Klocka - Knokk
Skor - Mammas 30 år gamla snyggingar som jag fick i lördags

Nu ska jag sätta mig och måla, illustrera och greja på Anubis header!
Sedan fara på Apoteket och hämta min hockeyutrustning!

Hoppas hostan har blivit bättre tills imorgon så jag kan träna!
Första gången på is i vinter isåfall! :)

Hörs sedan!
Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

kommer nog hem och tränar nästa vecka om jag är frisk. DÅ MÅSTE DU VA DÄR :)

2010-09-28 @ 16:46:19
URL: http://www.headphone.devote.se
Postat av: Elin Holmner

Snygga brallor!

2010-09-28 @ 21:20:48

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0