Nagellack.

Glömde berätta det, eftersom jag blev sjuk då jag var där!
Först ville mamma att jag skulle rensa hennes kylskåp på nagellack!
Så vi satte oss ner och provade alla! hehe!
Konstigt nog var det bara två stycken som inte funkade! :)


Fick med mig såhär många hem!


Sedan gick vi igenom massa av mammas kläder!
Jag fick med mig hem bl.a:

- en jeansväst
- en skinnväst
- en byxdress
och en kjol! :)

Visar detta senare! :)


Nu väntar jag på att Sara ska höra av mig så jag får kopiera några papper
till lektionen jag ska ha imorgon kl 8.30-11.00!
Ska som sagt ha Samhälls A och prata lite om de 7 olika partierna eftersom
det snart är val..
Vet inte hur det ska gå men vi får hoppas det går bra! :)

Nu skrev hon!
Vi hörs sedan! :)


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0