Kanske ska börja armbrytning igen?

Just kommit hem!
Har varit med Anubis.
Först gick vi på armbrytarklubben och bröt lite arm!
Det var länge sen sist! Jag har ju varit hyffsat duktig och vunnit några medaljer,
men det är ändå inte riktigt min grej mer tyvärr! Men kul sådär ibland! :)

Jag för länge sedan på SM i Skänninge.






Jag längst fram med den gröna kepsen och 2 medaljer runt halsen! :)


Iaf..
Sedan gick vi på Akkan och spelade bowling!
Anubis den lilla pungråttan slog banrekord på 208 poäng, för mig gick det sämst!!
Men hon var ju duktig iaf.. hehe

Klockan 8 var det Idol på storskärm!
Denna kille var awesome.


Alice från igår var sjukt bra också!


Men alltså Hans Niklas.. Hade han kanske en kromosom för mkt eller så? haha! :p

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig.
Vikarie från 8.30 - 11.00!

Sedan blir det Gunnarn hela helgen och vara hundvakt! :)
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Precis, det håller jag med dig om :)



Idag va jag på middag hos en vän sj?

2010-09-10 @ 03:03:23
URL: http://classys.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0