Saknar flikkan!

Anubis flyttade förra fredagen och fy tusan vad tomt det känns utan hon!
Vi pratade nyss i telefon i nästan en halvtimma! :)

I och för sig är det inte så långt till Lycksele, men det känns ändå konstigt att inte
bara kunna ringa och fråga om man ska hitta på något och sen 10 minuter efter
så gör vi något, nu måste vi planera för att ses, och ja, planering och jag,
vi går inte riktigt hand i hand kan man säga!
^^ haha
Men kanske nästa vecka ska jag ta mig tid och hälsa på i deras nya lya! :)

Förlåt Anubis för dessa bilder ;)
Men sånna här bilder får mig att le!

Två testbilder från 2 fotograferingar, alltså inte seriöst! haha




Bilderna blev ju bra.. tillslut;)
När hon hade fått dampa av sig lite så gick det mycket bättre;)

Vi kommer att ses ofta, det måste vi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Loooove ya pubisface:)

2011-02-10 @ 23:03:16
Postat av: LindaAnubis

Jag saknar dig med pubisface :P

2011-02-15 @ 08:54:53
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0