Min julafton 2010!

På morgonen vid 9 var det dax för strumpöppning!! Wohow!
Jag och Jonas är som ett litet barn på morgonen när vi får öppna strumpklappar! :)

Både jag, Jonas och Morgan fick samma sak på morgonen!
3-pack kinderägg (som alla år), en tomte som mamma gjort och ett Mindgame! :)
Alla fick olika mindgame så det satt vi med i någon timma! :)






Efter vi öppnat strumjulklapparna så såg vi på lite film! :) Filmerna som vi såg kommer komma upp!
Här är jag innan jag hade börjat sminka mig! :)






Då var det dax för middag! Jag gjorde små rosor och la på varje tallrik! :)




Här sitter Jonas och Morgan och väntar på middagen! :)


Mormor och morfar! :)


Efterrätten blev mammas Panacotta! :) Det var riktigt gott!


Haha min söta mormor! :)


Citerar mormor "Det är väl nu du ska ge mig den här rosen såhär fint?" hihi


Vid halv 8 skjutsade Jonas hem mormor och morfar och sedan skulle vi öppna julklappar!
Jag var så exhalterad så jag tog inga bilder^^ haha

Julklapparna!
Det här var vad jag fick iaf! :)
Av mamma och Ronny:

Ett jättefint gammalt halsband! (Har på mig det på bilderna längre ner och på nyår:)


En söt liten julråtta! :P


Coca Cola julservetter!


Tic Tac Toe drinking game! :P


Det bästa till sist!
Canon Explorer pack! Innehöll en kameraväska, ett minneskort och en axelrem! :D



Var lite svårt att ta kort på axelremen eftersom den satt på kameran redan!
Den var bra och jäkligt skön kan jag lova! :)


Av Bror:
En termometer! Jättebra att ha ju! :)


Av Morgan:
Parfym och Lotion! :)


Av Morgans mamma:
En duschcréme, tvättsvamp och lite annat, plus lite pengar! :)


Sen tog jag några familjekort! Ja, vi är ganska snygga och seriösa! ;)


















Ingen kan då säga att vi ser ut att ha tråkigt iaf! ^^
Jag älskar min familj ♥

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0