Sista dagen av 2010!

Kom hem till Mamma vid 2 tiden, vi fikade kakor och såg på tv!
Sedan var det dax att börja laga maten! Jonas skulle bjuda på plankstek! :) M-m-mm!

Här står mami och bror och läser recept!


Här lagas det hemmagjord potatismos!


Min fina mamma!




Oxfilé! :)




Här börjas det läggas upp potatismos på plankan!


Här steks oxfilén! Oj vad det vattna i munnen kan jag lova! :)


och här steks fläskfilén!


Nu togs de ut ur ungen och var färdiga att äta!
Det var så gott så det finns inte! Det här kallar jag lyxmat! :)


Efter middagen var det dax att börja ta fram och förbereda för att göra Strawberry daiquiri!
Vi såg på tv, bland annat Grevinnan och Betjänten och Bad boys! :)

Sedan var det dax att invänta det nya året! :)




Mamma ville ta kort för att visa hur gott det syntes med öl, så hon tog ett kort,
och gott såg det ut att vara! :)


Sedan var vi beredda på att skåla in det nya året!






Så var det ett helt nytt år! :)
Hoppas ni också hade en trevlig nyår, för det hade jag! :)

Jag säger det igen! GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0