Ja vadå, får man inte klanta sig ibland?

Jag är nog den klantigaste i världen..
Igår var jag vikarie på gymnasiet och skulle ha Foto A.
Jag skulle lära dom att ta studioporträtt och ställa upp ljus och lära vilka inställningar kameran skulle ha.
Först tog jag ner killarna så dom fick ta lite bilder.
Sedan var det tjejernas tur. Det gick jättebra, tills de ville att jag skulle ta kort på dom tillsammans.

Jag ställde mig på en trästol med ryggstöd (trubbigt ryggstöd) och tog kort på dom.
När jag då skulle kliva ner från stolen halkade jag till eller något och föll rakt på hörnet på ryggstödet med ena skinkan!

Jag trodde först att jag bara fick lite ont (typ som när man slår tån och det gör ont som tusan i några sekunder),
men det slutade aldrig att göra ont och jag kunde knappt stå upp, så jag la mig ner på golvet och skrek
som en liten apa och rullade runt och skrattade och svor! Vid den här tidpunkten undrade eleverna vad f*n jag höll på med eftersom dom trodde att jag bara sträckte mig och överdrev!

Då kände jag på röven, och insåg att det var ett hål i leggingsen, och att jag blödde som tusan!
Jag klev upp och drog snabbt ner byxorna och dom fick springa och hämta papper, jag hade blod över
hela handen så det var tur att ingen var blodrädd! haha!

Sedan fick dom plåstra om mig! hahaha! xD Lite pinsamt!

Fatta hur ont det gjorde när jag lyckas få ett köttsår av ett trubbigt (!!!) hörn på stolen!!
Snart kommer nog blåningarna också med tanke på att jag knappt kan gå eller sitta! :P


Ajj..
Rövkappad? Eh ja.

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0