Sol på båthamnarna!

I förrgår var det jättefint väder!
Monika och Wim ringde efter mat och frågade om jag ville komma och sitta i det
sköna vädret och äta en glass, så jag for till Gamla båthamn och satt med dom tills bandyn började! :)




Monika och Wim!




Jag och Monkan tyckte det var skönt at bara sitta, men Wim fick ganska snabbt spring i benen!


Igår var det också fint väder ute!
Jag, Johanna, Malin, Maria, Josefin och Simone och lilla Ozzy for och hälsade på Marta och Mindy,
fick fika och satt och pratade massor! När vi for därifrån så for jag och Johanna direkt till Nya båthamn
och satte oss och "solade lite" :)


Fråga mig inte vad Johanna gör bakom mig! ^^


Jag måste faktiskt erkänna (fast jag gillar vintern väldigt mycket) att det är rätt skönt att kunna sitta
med en tischa och bara må i solen! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0