Hår.

I torsdags färgade jag håret ljusare för första gången på typ 3 år!
Såhär såg det ut.

Före


Under blonderingen


Min fina vita hårskalle


Efter blonderingen... RÖTT! Hello my name is Ariel!


Sedan i med sista heltäckande färgen och såhär blev det.

Före


Efter


Jag blev rätt nöjd ändå efter bara ha färgat det 2 gånger (Tack Anubis<3), men det behövs
nog i med samma heltäckande färg en gång till för att det ska bli riktigt bra! :)

Varför saknar jag ändå mitt fina mörka hår och min fina raka lugg?
Jag är inte gjord för att ha snebena eller mittbena.. Hur många gånger som helst har jag bara velat
ta saxen och klippa min lugg igen, men NEJ, jag SKA låta det växa en stund till. En liten stund kanske.


Hiss eller diss på min nya hårfärg? Jag har inte bestämt mig om jag gillar det eller inte än.
Det återstår att se :)


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0