God mat, fjäll & snowboard!

Har haft en riktigt trevlig helg!
I fredags efter jobbet åkte jag till Gunnarn och blev bjuden på gomiddag av bästa bror Sedan fick jag se en liten liten bebis och en Hanna! :)



På lördag morgon klockan 8 bar det av mot Hemavan för en dag i backen med Moa för massa snowboard i solen! :) Först fick jag frukost och en rundtur på Sånninggården i Klippen! Mycket fint och mysigt! :)

Vädret i backen var kanon hela dagen, och det var hur kul som helst att få åka lite bräda :)


 

Vid 18 öppnade restaurangen och jag stannade för att kolla hur allting funkar ifall de skulle behöva någon som hjälper till någon gång! :) När alla gäster hade gått vid 23 åt vi "middag"! Gott med rödingplanka! :D
Efter maten satt vi och pratade massa och bara tog det lugnt med en öl! :)
Skulle egentligen köra hem på kvällen, men sov över istället då det blev så sent! :)



Idag klev vi upp och åt frukost vid 11 och tog det lugnt ett tag, sedan åkte vi och åt lunch i Hemavan och jag fick lite sightseeing! :P Körde förbi gränshandeln också en sväng och tittade :)


När vi kom tillbaka hade hockeyn börjat, så vi såg matchen och åt lite middag innan jag skulle börja köra hem!
Gott!! :)

Har haft en supermysig helg med fint sällskap och fint väder! :)

Tackar så mycket! <3


Kommentarer
Postat av: Moa

Tack själv Johanna :)

2013-04-15 @ 08:08:18
Postat av: hannah

ser kanonhärligt ut!

2013-04-15 @ 09:51:52
URL: http://www.radikaltanke.blogg.se

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0