Bästa helgen <3

Har haft världens roligaste, knasigaste och helt underbaraste helg på länge!
I lördags var det utgång i Lycksele som gällde! Jag och Linda kom på att det var ca 2 1/2 år sedan sist vi var ute tillsammans! :)

Tord, Casandra och Jimmy var också med, och senare på kvällen kom min fina bror och Linda och Jimmys kusin med hans tjej :)

Först var vi och åt god mat på Golden Bar och sedan var förfesten hos Linda & Tord! :)

Jag och min fina <3

 

 

 

Casandra, Linda och jag :)

Kul med projektorn! Förlåt Casandra! ;)

Sedan for vi på Hotellet och dansande tills fötterna inte orkade mer! <3
Jag och Casandra dansade till Grease och jag och Jonas gjorde "lyftet" till Dirty Dancing - Time of My life! Jimmy försvann lite då och då, Tord ägde dansgolvet med sina moves och Anubis var som vanligt, helt jävla awesome! :)

Filmen på 19 minuter som Jonas filmade på jag, Linda, Tord & Jimmy klockan 3 på natten säger sitt!
19 minuters ren och skär underhållning! ;)

Bästa kvällen på länge! <3


Söndagen var väldigt lugn, vi klev upp och var hungriga, sedan somnade vi på soffan! Nova och Felicia kom hem så vi lekte medan mamma och pappa låg och vilade! :) Sedan färgade Linda mitt hår och vi såg på film och åt gott!


Just innan jag skulle fara ville jag och Linda prova ha stora skarpa ögonbryn, så vi satte igång och skulle måla. Sedan målade vi lite till.. Och lite till! Sedan spårade det ur totalt. Hahaha!

Kul var det iaf, och vi har nu konstaterat att det var tur att vi INTE följde "trenden" med enorma och fyrkantiga ögonbryn. Notera att bilderna förskönar verkligheten ;)

Tack för en helt underbar helg alla inblandade, men speciellt till min fina bästa vän <3

Difficult.blogg.se
:)


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0