Kändisar i Storuman.

Väldigt händelserik dag på jobbet då det har varit filminspelning i lilla Storuman i helgen och idag med kändisarna Patrik Sjöberg & Björn Ferry! Hela kamerateamet bodde på hotellet inklusive Patrik Sjöberg & även Bobbo Krull som var bakom kameran! :D

Vi var tvungen att få oss några bilder på allihopa, och jag tog dessutom en autograf åt mig och Moa av Bobbo! ;) Man måste ju passa på när dom ändå bor där man jobbar och dessutom pratat med dom lite hit och dit under dagarna! :)

Första bilden på mig, Moa och Patrik Sjöberg är tagen av självaste Björn Ferry, lite häftigt ändå! :)
Jag kände mig inte så lång bredvid honom, jag stod till och med på tå. Haha!

Marie ville också fotas med Patrik, och sedan blev det en gruppbild där även Linda var med! :D
Tur dom hade kamerateamet med sig så någon dög till att ta en bra bild! :)

Kul att ha lite känt folk i Storuman och på Hotellet, trevliga var dom också! :)

Nu ska jag skynda mig att sova för frukost igen imorgon kl 05.45!
Godnatt! :)


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0