Kasettband.

Var hem till Gunnarn idag, och som vanligt så får jag alltid med mig något roligt hem! :)

Här ska sovas!
Denna gång hade mamma tänkt till och kommit på en superbra idé!
Eftersom jag har svårt att sova ibland så hade hon hittat en gammal kasettbandsspelare och gamla små högtalare som gick att koppla till den! Så vi grävde fram massa band som jag har lyssnat på under hela min barndom ungefär! Hälften kunde jag utantill, men vad vore kvällarna som barn utan sagoband, enligt mig!

Nu ligger den så fint i min låda bredvid sängen och spelar, Navi tycker det är lite konstigt att det pratar i mattes låda, men då kan hon iaf inte tugga på sladdarna, och dessutom så behöver den inte ligga framme och se skräpig ut! :) Smart tycker jag! :)

Ska i alla fall provas för första gången ikväll! :)
"Opp och hoppa, morfar prosten!"
Nostalgi <3

Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: hannah

o inte kom du o hälsa på :o grym nostalogi även, jag lyssnade också på band. Nickelilltroll o morfar prosten bland annat!

2013-04-05 @ 05:45:55
URL: http://www.radikaltanke.blogg.se

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0