Nyår 2012!

Året 2012 har gått fort men ändå inte!
Jag har jobbat massor, varit på Boda Borg hela 2 gånger, sovit på hotell ett antal gånger, åkt på träningshelg i Umeå, varit utomlands och tränat, börjat gymma igen, varit på en grym personalfest, jag har blivit 3:a i den årliga bowlingcupen, jag har fått finbesök av Giny från Tyskland och sökt geoboxes och hittat en, jag har varit i Stockholm massa gånger, jag har gått på min första technoclub, jag har skrattat så mycket att jag inte kommer ihåg om jag varit ledsen eller arg det här året, jag har utvecklats som ledare och som dansare, jag har fått hem världens bästa katt Navi, och massa massa mer!
Det bästa av allt är att jag har fått umgåtts med mina fina vänner och familj hela året!:) Tack alla för många fina minnen från 2012!

Igår firade vi nyår med 3-rättersmiddag!:)
Förätt: Rostbiff med potatissallad

Huvudrätt: Oxfilé med kalvfondssås, potatis- sötpotatis- morötter- och palsternacka i ugn!

Efterrätt: Hemmagjord vaniljpannacotta med jordgubbar och blåbär!


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0